[I lOve mUSic]

Wednesday, February 11, 2009

[ aNGrY ]

Today i very angry..ada ke patut time aku mengaji leh plak nak mare2x aku.
Dia ingat dia bagus sangat! aku dgn kakak aku nie dah cukup sabar tahap
super lagi nie! Ko tue belum masuk dalam family aku..
dah banyak songeh plak!
aku mmg dah hilang sabar nie..
jangan ingat ktorg diam ko leh buli ktorg
aku dah cukup matang dalam hal nie!
for my sis k.ema i'm sory
ijan xde dgn k.ema sewaktu hal tue berlaku
even just berhubung melalui phone
but i still not enough. xpe k.ema
kita sabar je la..

2 U g bla..aku harap after this
ko jangan banyak bt hal
mmg aku xbg peluang langsung and ko jangan
sesekali cuit adik aku or mysis
and expecially mymom
coz aku xakan berdiam diri.
aku dah banyak bersabar
terlalu banyak! and word yg aku
boleh bg kat ko!
AKU BENCI KAT KO!!
Word nie just akan bertukar kalau ko berubah.

sory k.ema ijan dah xleh bla..ijan dah lama sangat
bersabar. sebaik ada kakak macam k.ema
unless ijan still cool infront of her..
and i sory to..coz k.ema langsung xtahu kewujudan
blog ijan nie..entah la...ijan
dah xkuat seperti mana our mom and Dad ajar.
its realy hurt me..realy hurt.

No comments: