[I lOve mUSic]

Tuesday, February 10, 2009

ToPic HanGaT!!

Yuhuuuu..dah lama xsingah kat blog nie..EHhehEHE busy giler..xleh bla ak br jer sampai umah tetiba..one msg kat inbox aku. jeng..jeng..jeng.. msg tue berbunyi mcm nie "Dont forget on9 ok topic about LOVE, tajuk xtahu lagi tolong fikirkan. Remember your turn Ok but must related to LOVE. Faham!!!!". p/s :Hampeh nyer member! arghhhhh!!!!: then aku terus masuk bilik letak beg and tgk tv heheheehe ceta korea..huhuhu then masuk lik bilik..miss comot yg dah bucuk selalu tue on9 tgk..tgk..tgk..ahahhahah ceta geng!! tetiba masuk lagik msg "izn jgn jelous 2morow ktorg nk tgk geng" p/s:kureng asam nyer mbrs saje nk jelouskan aku!! i hope
that day tue korg ada meting so, biar burn jer ticket tue!
hahahhaha suke aku!:
tuk2x pintu bilik aku kena ketuk da.. ila ajak makan..aku pun makan la.. miss my Mom. nak Makan dgn Mother..

Then aku tgk Upin&ipin
Slumber jer..macam xde test
je sok..actually aku xtahu nak study pe
coz banyak lab dia yg aku xfaham lagi..
p/s: labtest vr

lepas tue aku tgk gambar bdk kelas aku..
tetiba je rasa nak tgk coz smlm
aku dapat msg dr sorg kawan
"izn, u don have to change ek..your personaliti
is suitable for u as islam."

p/s:Ape da amoi nie..izn tetap izn..YA ALL
AH aku sentiasa memohon
agar aku sentiasa berada di jalanmu..janganlah ko sesatkan aku
sebagaimana engkau murka kepada hamba2x terdahulu -AMIN-:

"Izn i'm seriously." aku pun balas ok2x

tetiba je mata nie berat. Tunggu nak open website eftmk
still lagi loading..fuh benci always be like this
so, how i want to download notes and everything that i need???
lu pikir r sendiri..ahahhahahaha tetiba msg masuk lagi!
"izn..cepat r..siut pikirkan tajuk topic kita. Kalau turn ko je
mesti xleh bla..ktorg saje je
bg topic nie dgn ko!
hahhahahha"

p/s:Hampeh nyer mbrs always nak peli2x aku!:


lastly coz late sgt nak wait eftmk nie
then aku tido dulu r..hahhahahaha
pe tajuk aku nak sugest nie..
domain LOVE..title?????????????






No comments: